opc_loader

BESTELLEN

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Kies de maat en aantal  --->  Klik op de button "in de winkelwagen"  --->  Kies de optie "afrekenen"
--->   Klik op verzenden per post  of afhalen op locatie.  --->   Voer je gegevens in.  --->   Kies uit een van de betaalmogelijkheden  --->   Volg de stappen , betalen , bevestigen voltooien .

Hoe kan ik zien wat de beste maat is voor mij?
Bij elk item staat een maattabel tussen de afbeeldingen. We raden iedereen aan deze maattabel te volgen.

Kan ik mijn order achteraf nog wijzigen of annuleren?
Na het plaatsen van je bestelling is het helaas niet meer mogelijk of gegevens te wijzigen of annuleren. We trachten alles zo snel mogelijk te verzenden.
Uiteraard kan u na ontvangst wel gebruik maken van onze geld terug garantie. De verzendkosten kunnen niet gerecupereerd worden.

Toen ik een artikel in de winkelwagen plaatste was het nog op voorraad. Bij de kassa is het uitverkocht. Hoe kan dit?
Wij krijgen enorm veel bestellingen binnen op een dag. De kans bestaat dat het product uitverkocht raakt tijdens jouw aankoopproces.


VERZENDEN

 

Wat zijn de verzendkosten? 
De verzendkosten voor klanten binnen België zijn €5,75 per pakket (tot 2kg).

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Je pakket wordt binnen 2-3 werkdagen na het plaatsen van de bestelling bezorgd.

Als B-post het pakket niet bij jou of je buren kan bezorgen dan laten ze een kaart achter in je brievenbus. Met de code op deze kaart kun je op hun website aangeven wanneer ze bij je langs kunnen komen. Je kunt er ook voor kiezen om je pakket bij de buren af te laten leveren of bij een B-post Afhaalpunt. Maak je geen keuze, dan wordt het pakket de volgende dag opnieuw aangeboden (tot maximaal 4 keer). Let op: een afleveradres kan niet meer veranderd worden zodra de bestelling geplaatst is.

Mijn bestelling is nog niet geleverd na 3-5 werkdagen, wat nu?
Het kan zijn dat de levering iets langer duurt. Wanneer het langer dan één week duurt, raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice via 
info@sinjoor-store.be

Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een orderbevestiging. Heb jij deze mail niet ontvangen? Check dan je ongewenste mail! Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens. Controleer in jouw account of je mailadres klopt.


RETOURNEREN
 

Hoe kan ik mijn artikel retourneren?
Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je online aankoop, dan kun je de ongebruikte artikelen retourneren binnen 14 dagen na ontvangst (op eigen kosten). De artikelen moeten onbeschadigd worden geretourneerd met de labels nog bevestigd. 


Kunnen artikelen geruild worden? 
Artikelen kunnen niet geruild worden voor andere artikelen. Mocht je toch een andere maat, kleur of product willen dan kan je het ongewenste item retourneren, deze zullen wij binnen 5 werkdagen aan je crediteren! In de tussentijd kun je het juiste product opnieuw bestellen in onze webshop, deze heb je dan (mits alles goed gaat aan de kant van het verzendbedrijf) de volgende dag al in huis.


Wanneer krijg ik mijn geld terug? 
Binnen 14 werkdagen ontvang je een terugbetaling voor de geretourneerde artikelen op de rekening die je hebt gebruikt voor de originele aankoop. Zorg ervoor dat je een track and trace-code aanvraagt bij het verzenden. Indien er iets misgaat bij het retourneren kunnen wij niets voor je doen.


Mijn aankoop is verkeerd geleverd, beschadigd of incompleet. Wat moet ik doen?
Wij vinden het erg vervelend dat je een klacht hebt op een door ons geleverd item. Stuur altijd eerst een mail naar onze klantenservice via 
info@cookietown.be voordat je een artikel retour stuurt. Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk voor jou op te lossen!